diumenge, 10 de febrer del 2008

America Central

Els dos mesos a America Central ja s'han acabat, torno a estar altre cop a San Francisco, preparant la propera dosis de fisures.
El primer mes el vaig passar entre Costa Rica i Panama. De fet a Panama nomes vaig estar a Bocas del Toro, un grup d'illes tropicals al Nord Oest del pais, un lloc molt bonic i tranquil: platges amb cocoteres, esculls coralins, aigua cristalina i un regust caribeny. Amb les onades no vam estar massa de sort... ja que mai van passar d'un metre.
A Costa Rica tampoc vaig estar de sort amb les onades... ... gairebe sempre amb vents onshore i pocs dies onades mes grans d'un metre. Vaig voltar per la Peninsula Nicoya amb un cotxe llogat conjuntamnet amb tres alemanys i tambe vaig estar a Puerto Viejo. Aquestes zones estan molt explotades i hi ha molts negocis de nord americans i europeus, i si: gringos per totarreu!!!

Un cop a Nicaragua la cosa va canviar, les histories i "llegendes" d'una zona de costa amb vents offshore tot el dia i onatge consisten, van resultar ser certes, i tan desitjava aixo que m'hi vaig quedar tot un mes!! Guasacate, mes ben coneguda com Playa Popoyo va resultar ser el paradis tan buscat. Al Sud Oest de la costa de Nicaragua, rep els vents de la costa Est que el grandios Lago de Nicaragua deixa passar. Dels 28 dies que hi vaig estar cada dia offshore!!!! i onades de com a minim un metre, amb alguns "swells" de fins a 2,5 metres. Un bon stage!!!! El poc que vaig veure de Nicaragua em va resultar mes autentic que el vei Costa Rica.

Podeu veure totes les fotos a: http://picasaweb.google.com/vilaplain

Slackline a Popoyo


Pescadors a Playa Popoyo


Granada