dimecres, 22 d’octubre del 2008

La nostàlgia m'ataca

Ara fa un any varen ser unes dates molt memorables, escalant les magnífiques fissures de Utah. Aquest últim mes molts amics hi han anat i m'han tornat molts records al cap.
El diumenge passat va fer un any que escalava la mitica scarface, via que tenia al cap desde feia potser 10 anys!! Escalar les fissures de Indian Creek és una experiència única, metres i metres d'empotraments perfectes i ni un parabolt a la vista, només els nostres amics camalots i fissures perfectes.
Demà fera un any que amb en Santi, Morfu i Marc Muntanya vam escalar la via Primrose Dihedrals de la Moses Tower, una torre situada al Taylor Canyon, un lloc molt remot on no es veu persona humana, ni edificacions, ni carreteres... només canyons i parets per totarreu. Vam fer la caminadeta, d'unes dues hores, la tarda abans; per dormir a peu de via, sota una lluna practicament plena. Tot plegat va ser una gran expariència!!
Ais!!! la nostàlgia m'ataca!!!

3 comentaris:

lidia ha dit...

Grans patxades =)

morfu ha dit...

Graciés per recordar-m'ho! jo també m'he omplert de nostàlgia. Quin vivac aquell de sota la Mouses ? quina gran experiència! això queda per sempre gravat i ajuda a tirar endavant ! que no decaiguin els bells projectes! Gracies de nou per fer-m'ho recordar.

Anònim ha dit...

AHI ESTAAAAAA COMPIS!

ELS 2 DIES DE LA MOSES ELS RECORDARÉ TOTA LA VIDA!!!