dimarts, 10 de febrer del 2009

Un tio que ha estat a The Needles com tu... ...

Aquesta es la ja mítica frase que fa servir en Cruells quan ens vol apretar, a en Morfu i a mi. Ja fa més d'un any que hi vam estar una setmaneta escalant cada dia, i és que les vies no et deixen parar. La qualitat de la roca es boníssima, les línies generalment arrogants i lògiques seguin sistemes de fissures perfectes, en fi un plaer de l'escalada trad. A més el lloc és tranquilíssim, amb una aproximació d'una horeta, planera i molt agraïda, entre boscos de sequoies enormes. Tot i la modesta alçada de les parets, sobretot en comparació al veí The Valley, penso que The Needles és un destí a tenir molt en compte en un viatge al Yanki. Més fotos aquí: http://picasaweb.google.com/vilaplain/USAdos#
Doncs després de més d'un any i amb l'última escalada a The Needles, aquest passat dissabte vaig tornar a fer cordada amb en Morfu. Vam escalar la via Turpial a Roca Alta i els dos primers llargs de Nabo de Pavo, just a la seva dreta. Per fi em vaig treure una espina que feia temps tenia clava i vaig encadenar el "7a" del segon llarg d'aquesta via, que per cert trobo molt guapo. En el bloc d'en Morfu hi trobareu una piadeta del que va ser l'escalada d'aquest dissabte. Jo també vaig tenir la mateixa sensació; magnífiques vistes, vies guapes i bons amics... ... recordo que em deia mentre recuperava corda tranquil·lament després d'escalar un bon llarg: és que això no te preu!!!