dilluns, 22 de febrer del 2010

PER FI UN SHAWARMA?!?

Doncs no!!! o potser si... és clar que si!!! Sempre queixant-me d'aquells que viatgen a d'altres països buscant les mateixes coses que tenim a casa... i l'afer del shawarma jordà ha estat això mateix!! Mal acostumat amb els shawarmes europeus, que m'encanten, em pensava que a Jordània hi trobaria uns shawarmes semblants però encara millors, amb el toc de l'Aràbia original.
Vam buscar durant les escapades per Aqaba i Wadi Musa, i altre cop per Amman, que al ser la capital em pensava que allà el trobaria. Finalment vaig refleccionar i em vaig adonar de l'error que estava cometent; els shawarmes de Jordània son així!!!!!
Bromes a part, el viatge a Jordània m'ha agradat molt. Wadi Rum em va semblar un lloc molt espectacular, per l'ambient de tranquil·litat que s'hi respira, les vistes impressionants, la bona companyia de la gent de Rum i com no, les escalades.
Visitar ruïnes de civilitzacions antigues mai m'ha apassionat, però haig de dir que la visita a Petra em va sorprendre.
La caminada que vam fer fins al temple de Al-Deir, tot i el fred i les riuades d'altres turistes com nosaltres, em va agradar molt. Vaig quedar sorprès per la grandiositat de la ciutat de pedra i la seva situació dins les diferents valls.
Aquests son els complements que m'agraden en un viatge exòtic d'escalades, deixar respirar els braços, descansar la ment i viure noves sensacions.

1 comentari:

celine ha dit...

ola Marc, soy Celine de Wadi rum la que viaja de bicicleta. Que bueno recuerdo del Wadi Rum !!! DIga a Roger que su dibujo es muy muy bonito !!! Que tengo que irme a Ali s restaurant para que verlo de verdad !!!! Recuerdos a vosotros 3