dijous, 25 d’abril del 2013

VIA DEL SEITAN 200m 7a+/b (6b+ obl.) - Roca dels Collars

Escalant el curiós tercer llarg.
Des que en Tersa i en Roger van obrir la via, que tenia moltes ganes d'anar-hi. Les vies que he fet a la Roca dels Collars sempre m'han agradat molt: plaques amb una roca molt bona que ens regala petites reglets combinades amb alguns forats de tant en tant. En Santi no va dubtar ni un moment en acceptar la meva proposta.
Sensacional segon llarg.
Pensava que ja feia tard, que la calor ja no ens deixaria escalar en aquestes cares Sud, però amb les temperatures suaus i el vent fred del diumenge passat, vam poder gaudir d'aquesta bonica via en un ambient perfecte.
En Santi comença el llarg motiu de la via.
Via molt guapa i variada; meravelloses plaques on caldrà aguditzar la imaginació i bavaresa de pel·lícula!! En tots els llargs caldrà escalar i buscar-se la vida per a poder-nos protegir, potser més obligada del que marca la ressenya. Línia molt ben aconseguida amb algun llarg sorprenent.
El segon llarg el vaig trobar molt guapo amb una roca genial, un gaudir de l'escalada de placa. Escalant el tercer m'ho vaig passar pipa!!! molt divertit!!! escalada tècnica i de navegar, equilibris i moviment yòguics; alguns de moooolta envergadura, en aquest i d'altres llargs.
Tong tong... ...
Pel que fa a la bavaresa... sort que es veu l'altre cantó de la llastra un cop arribes a la reunió!!!! Una altre regal de la mare natura.
mmmm mmmm ...
Com a curiositat, ens va passar una d'aquelles coses que sempre algú ens ha dit, “si a un col·lega d'un amic meu se l'hi va desxapar una cinta... ... bla bla bla...”. Doncs aquest cop ens va passar a nosaltres, la cinta de la express surt del mosquetó amb el moviment de la corda, sort que en Santi ja havia xapat un parabolt i una tasconet... d'aquells de cocu...
???!!¿¿¿???
Via molt recomanable, que encara necessita una mica de neteja. Enhorabona als aperturistes!!! Trobareu més informació al blog d'en Ganxets.

3 comentaris:

albertganxets ha dit...

ara diga'm que vas encadenar el segon llarg i em moriré d'enveja i admiració

cuida't marc
ens veiem aviat per montañesa !!!

Marc Vilaplana Traveria ha dit...

jejeje!! siii!! vaig estar mooolt content!!! Ja ho diu en algun lloc a la ressenya... Kop de Gas!!!!

Quines ganes de Montañesa!! Nosaltres segurament hi passarem tota la setmana vinent.

Que vagi bé!!!!

manny ha dit...

Howdy Marc, is this a new area? Looks nice.